Pienimmät lähtivät sen luo yökylään, että minä pääsen pesille. Se itse kysyi, voiko ottaa lapset taas. Johan se mulle sopi.
Minä olinkin lähdössä pakkaamaan autoa, että pääsen lähtemään. Mutta mitä (rumia sanoja) ihmettä, auto ei lähde käyntiin!!!!!!
Ei voi olla totta. Mun idioottivarma, ruma, vasta kuusivuotias auto ei suostu käynnistymään!! Kun virta-avaimesta kääntää, se pitää vain jotain ihme ääntä.. Akku ei ole tyhjä, yritin veljeni avustuksella antaa lisävirtaa. Muuta emme sitten osanneetkaan. No, soitin yhdelle tutulle, joka lupasi illemmalla tulla käymään. Mutta jos se menee oikein myöhään, niin en mä enää viitsi pesille lähteä. Kun viiden jälkeen olisi päässyt lähtemään, niin olisi ehtinyt ottaa hunajat pesistä ennen kuin mehiläiset lakkaavat lentämästä..
Voi itku...
Onhan huominenkin, mutta kun ajattelin huomenna nukkua oikein myöhään (taas, viime sunnuntaina heräsin klo 7.15). No, ehkä yhden tarhan ehdin huomenna kiertää. Toivottavasti auton saa helposti kuntoon ja ettei se tee samaa temppua enää huomenna jossain keskellä ei mitään.
Taidan lämmittää saunan.