.."helppo päivä". Suunnittelin laittavani pienet ajoissa nukkumaan, että saan kerätä vatut pakkaseen ja lingota vielä muutaman kilon hunajaa. Mutta lapset eivät ollenkaan olleet samaa mieltä kanssani. Niinpä sain pienet nukkumaan vasta yhdeksän jälkeen. Enkä enää jaksa tehdä mitään järkevää.
Muuten tänään oli hyvä päivä. Sain itselleni uuden, vanhan puhelimen!
Olen aina tykännyt yhdestä tietystä puhelinmerkistä ja minulla oli hyvä puhelin, mutta sitten 1v sai sen käsiinsä ja kuolasi sen niin, ettei se enää toiminut kunnolla. Ja kun se oli tuolla keittiön pöydällä kuivumassa, niin 4v kaatoi mun kahvit sen päälle. Eli se puhelin ei enää toiminut... Niinpä hätäpäissäni ostin mun lapsi 20v:ltä jonkun heille ylimääräisen väärän merkkisen puhelimen. Jonka kuopus sittemmin kuolasi myös... Ja oli siinä muutenkin yksi vika, se herjasi jatkuvasti, että "sim-kortti hylätty". Eikä mun hermot kestäneet. Olenkin nyt etsinyt (huutonetistäKIN) itselleni uutta-vanhaa puhelinta, sitä mun omaa merkkiä. Ja eilen sulkeutui huuto, jonka voitin!! Minä siis sain mun merkkisen puhelimen, toki sellainen mummo-mallin, mutta kun muuhun ei ollut nyt varaa.
Ja eiliseen palatakseni, me kävimme siellä Vaasassa samalla autolla!! Mun autolla ja minä ajoin!!
Se laittoi päivällä viestiä, että voisimmeko mennä sinne yhdessä.
No joo. Minä arvasin tuon.
Matka meni ihan hyvin. Keskusteluni siellä Avokissa meni hyvin, sain taas uutta ajateltavaa. Seuraava käynti on parin vkon päästä. En tiedä mitä se siellä puhui ja mitä mieltä se ylipäätään on siellä käymisestä.
Tulomatkalla se puhui taas levottomia. Aikoo siis tehdä kaikkensa, että me voitaisin palata yhteen jne.
Ja se tietää tuon mun puhelinongelman ja sanoi kun Avokista lähdettiin, että mennään ostamaan mulle uusi puhelin. Kieltäydyin kohteliaasti..
Ja tänään kun kuuli, että mulla on uusi puhelin, niin ilmoitti, että jos en olisi ehtinyt sitä ostaa, niin se olisi ostanut mulle huomenna uuden puhelimen. Että silleen.
Taidan nyt mennä keräämään ne (yli-)kypsät vatut pakkaseen ja nukkumaan. Ja varmaan pitää vielä huomenna muokata tätä kirjoitustani, nyt tuntuu, etten saa ajatuksiani järjestykseen ja tuntuu, että olen kirjoittanut tämän tosi sekavasti. Että lisää päivityksiä luvassa :D