Molempina aamuina nousin jo seitsemältä, että silleen. Mutta olipa energinen olo ja sain paljon aikaiseksi.
Leivoin mustikkapiirakkaa, siivosin saunan ja muutenkin, teinpä käsitöitäkin! Hunajat on nyt lingottu, huh.
Pyöräilemässä kävin kerran, tarkoitus oli tehdä pitkä lenkki, mutta kuinkas kävikään..
Lähdin eilen iltapäivällä kolmen maissa pyöräilemään, että ehdin käydä myös suihkussa, ennenkuin lapset kotiutuvat viiden maissa(niinkuin on sovittu). Mitä sitä p.kaa, tuskin olin päässyt lähtemään, kun se laittoi viestiä, että olisimme tulossa, saako kahvia. Ääääääk. Vastasin, että olen lenkillä, vasta tunnin päästä olisin kotona. Tein pikapikaa lenkin, pääsin kotiin, niin 13v oli jo tullut ja samantien tulivat loputkin...
Sitten se vielä kehtasi epäillä, että olenkokaan ollut lenkillä, valehtelin kuitenkin. Voi ruma sana sentään..
Muuten oli oikein nautittava viikonloppu. Mutta kun sen pitää jatkuvasti laittaa mulle viestejä tai soittaa. Se jaksoi myös vihjailla mun lauantai-illasta. Mun piti vannoa ja vakuuttaa, etten ole kertakaikkiaan lähdössä mihinkään ulos. Piruako se sille kuuluu enää..

Louhi, hunajan myynti ei taida kannattaa mihinkään kauemmas, postikulut ovat nykyään niin sikamaisen kalliit! Muuten kyllä.. Lähetin viime viikolla kaksi 250g purkkia hunajaa, postikulut yli 7€, siis yli 40 MARKKAA!!! Hunajien arvo vähemmän kuin postikulut..