Tv 2:lla tänään klo 16.40. Paitsi jos pesislähetys venyy, niin ohjelman uusinta esitetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.
Aiheena on narsismi.. Katsoin ohjelman viime viikolla. Jotenkin se jäi niin kuin kesken. Odotin jotain enemmän.
No, en tiedä vieläkään onko se narsisti, mutta kyllä joitain piirteitä ainakin löytyy.
Esimerkiksi minun ristikko-harrastukseni. Siitä asti, kun törmäsin japanilaisiin ristikoihin, olen niitä tehnyt ja minulle yksi lehti tuleekin. Ilkka-lehden sudokun teen myös joka päivä. Viimeisen vuoden-kaksi(?) jouduin piilottelemaan sitä ristikkolehteäni!!!! Tein sitä salaa, voitteko kuvitella??
Sitä suunnattomasti   ä r s y t t i  se ristikon täyttäminen???
Käsityö-harrastus taisi olla ainoa, mistä ei tullut sanomista. Ainoastaan lankojen ostamisesta, vaikka omilla rahoillani niitä ostin.
Se haukkui minulle myös sukulaiseni, yritti kai saada minua niistä eroon kokonaan? Tosi vähän sukuuni yhteyttä pidinkään, en sen takia, vaan yleensäkin olen itsekseni viihtyvä ihminen.
Se väitti joskus, että olen liian riippuvainen äidistäni, kun soittelimme noin joka toinen viikko tai jopa harvemminkin! Ja kun minun on ihan pakko päästä vanhempiani katsomaan kolme kertaa vuodessa! Välimatkaa 550km... Siis aivan liian usein!!

Sehän kävi äitinsä luona joka päivä. Jos ei käynyt, niin ainakin soitti. Että silleen...