Illalla sain sen suututettua viesteillä.. Sitten se soitti raivoissaan minulle, kun minä en tee mitään meidän suhteen eteen. Niinpä. Piikittelen vain koko ajan, enkä pidä siihen yhteyttä. Se joutuu tekemään kaikki ja pitämään yhteyttäkin, kun minusta ei kuulu mitään.

Se kuitenkin otti molemmat pienet luokseen, kun on kerran pakko. Voi miten tuntuu paskamaiselta pienimmän takia. Se oli pahalla päällä hakiessaan lapset. Mäkätti mulle koko ajan jostain.

Niin,
se toi 4v:n aamupäivällä kotiin, kun tuossa naapurissa oli "bileet". Joka kesäinen perinne, siellä on orkesteri ja hyvää ruokaa (ja olutta ja boolia). Tänä vuonna ne olivat lasten-juhlat, koska heilläkin on jo 4 lastenlasta ja kaikki nyt paikalla. Illan mittaan ne muuttuvat aikuisten (ryyppy-)bileiksi, kun lapset kaikkoavat. No, minä olin siellä pienten kanssa peräti 6h! Lapsia oli parikymmentä ja kyllä kaikilla oli hauskaa! Orkesteri soitti ja lapset leikkivät sydämensä kyllyydestä! Ilmakin suosi, aurinko on paistanut lähes pilvettömältä taivaalta.

Sitten 4v soitti sille, että tulee hakemaan. Olivat nääs sopineet että lapsi itse soittaa. Ja se tuli kiukuttelemaan. Eikä meinannut edes millään lähteä pois. Lähtiessään sanoi vielä (lasten kuullen) että nytpähän pääset takaisin naapuriin ryyppäämään... Just.

Hiusväri odottaa edelleen, yhtä (nais-) ystävää pyysin ulos, muttei hän nyt päässyt. Harmi.. En sitten tiedä, uskaltaisinko lähteä yksin. Ja mihinkä menisin..
No, taidan nyt kuitenkin värjätä hiukset :)
Ai niin, unohdin mainita, että 13v haettiin klo 11.40. Ei mun arvaus paljon heittäny :D