Taas kirjoitin pitkän jutun ja kadotin sen jonnekin, kun korjailin kirjoitusvirheitä..
Lyhyesti, olen yrittänyt leikata nurmikkoa. Ei onnistu vanhalla koneella, koska mun selkä ei kestä repiä sitä käyntiin. Tämä siis on taas yhden surkean/avuttoman/tyhmän yh:n valitusta. Lainasin eilen sellaista hienoa konetta, jossa on ladattava akku, mutta eihän sellaisella voi leikata yli 2000 neliön (missä se m-toiseen merkki on???) tonttia. Etenkään edes kahden päivän aikana. Saan pian aloittaa alusta. Akku siis on taaaaas latauksessa...
Lapset tulivat eilen kotiin. Kävimme sen kanssa ensin pizzalla yhdessä (se, pienet, minä ja 13v.). Luulin tyhmä, että voisimme olla sillai asiallisesti kuin aikuiset ihmiset. No ei. Se mulkoili mun ja 13v:n päälle sillai rumasti koko ajan. Me emme osaa käyttäytyä/pukeutua/olla/syödä kunnolla. Siis sen mielen mukaan. Eniten sitä kai ärsytti se, että minä maksoin mun ja 13v:n syömiset. Huoh.
Se on käyttäyttynyt rumasti minua kohtaan lähes koko tämän erossaolo ajan. Paitsi silloin alussa, kun yritti saada meidät takaisin yhteen. Jos kysytte, miten se käyttäytyy/puhuu rumasti, niin en osaa sanoa. Se "villuilee" sillai nätisti rumasti. Te, jotka tämän olette kokeneet, ymmärrätte kyllä. Muille sitä on todella vaikea kuvailla. En osaa kertoa yhtään esimerkkiä! Kun ei se ulkopuolisesta välttämättä kuulosta mitenkään pahalta. Sehän on vain leikkiä. Kun minä tiedän, että se on ihan tosissaan.
Äh. äsken osasin kuvailla tämänkin paremmin. Siinä kadonneessa tekstissä.
Mutta tän jutun pointti oli se, että jos joltakulta löytyy toimiva, ylimääräinen ruohonleikkuri, niin minä olisin enemmän kuin kiinnostunut! Etenkin, jos voin a) maksaa sen hunajalla tai b) maksaa sen pikkuhiljaa pienissä erissä tai c) maksaa sen kun palaan töihin..
Vuohi tai lammas otetaan huomioon, sikäli mikäli se a) pysyy omassa pihassa b) on opetettu jättämään mun istutukset rauhaan c) eikä mun tartte etsiä sille talveksi suojaa    :D