Siis oikeesti, nythän mä vasta tajuan, että on kesä ja juhannus tulossa.
Kysyin ottaako se pienet luokseen torstaina vai perjantaina. Ei kuulemma tiedä vielä. On ehkä vielä töissä perjantaina. Kysyi sitten, olenko minä lähdössä johonkin. Vastasin jotain epämääräistä, että ehkä, juuh olen.

a) niillä EI ole töitä perjantaina, minä tiedän.
b) pitikin sanoa, että olen lähdössä johonkin. Nyt se ei ainakaan hae pieniä vielä torstaina.

Senkin takia oli pakko päivittää julkinen blogi, kun tiedän sen sitä lukevan. Toivottavasti lukee. Ja toivottavasti hakee pienet jo torstaina... Murkusta en taas tiedä, isänsä ilmoitti tulevansa joko to-iltana tai pe-aamuna. Ilmoitti murkulle, ei mulle.

Siis minä en ole menossa minnekään, minulle tulee vieras.. Paitsi että lauantaina menemme Hänen luo.

Kamala äiti, kun haluaa lapsistaan eroon :)

Kävin Kelalla tänään ja laitoin sen sairaspäiväraha-hakemuksen. Ei se raha paljon kotihoidontukea isompi ole, mutta hieman.
Olen myös yrittänyt saada päivähoidonohjaajaa kiinni, mutta vaikeaa on.
Mutta eipä nuo asiat minua nyt murehdituta yhtään!

Hauskaa Jussia kaikille! Ja kiitos kaikesta myötäelämisestä! Elämä on ihanaa, ainakin nyt.