Nimittäin kadotin kirjoitukseni. Ei muuta kuin uudestaan, sellainen tiivistelmä.
Piti kysymäni teiltä, rakkaat lukijat, mielipidettä seuraavanlaiseen pulmaan.
Olen murehtinut sitä töihin paluutani. En halua mennä sinne, vuorotyö on "pyllystä" lasten takia. Samoin minun takiani. Kaipaan säännöllistä rytmiä.
Olenko aivan hullu, jos irtisanon itseni? Karenssikaan ei vaikuta, koska olen hoitovapaalla. Mitenkähän se työttömyyskorvaus lasketaan?
Eilisessä lehdessä oli minulle sopiva työpaikka.
-Säännöllinen päivätyö.
-Ei ylitöitä.
-Lähempänä kuin nykyinen työ (ei työmatka-vähennystä verotuksessa).
(Soitin sinne ja siellä voisi olla minullekin töitä joskus lokakuussa. Ei silti, ei minulla vielä kiire töihin ole, jos vain rahat riittää.)
-Palkka olisi huomattavasti huonompi, mutta vero%:kin olisi hieman pienempi. Mitä mä teen?
-Hoitomaksuihin tuskin vaikuttaa, en joutunut ennenkään paljoa maksamaan hoitomaksuja, koska ei se palkka niiiin hyvä sentään ollut.

 
Ei minulla siis ole vielä uutta työpaikkaa, mutta uskaltaisinko repäistä ja ottaa loparit???
Lokakuussa tulisi 10v täyteen.. Ja ikälisät nousisi huikeat monta senttiä :D

Siis mitä mä teen?? Olen sentään jo yli nelikymppinen, pitäisikö vain kynsin ja hampain pitää tuosta työstä kiinni? Tykkäsin siitä kyllä jollakin lailla, mutta se kylmyys (töissä siis lämmintä n. +4 astetta kesät talvet) ja ikuinen vuorotyö.
 Antakaa nyt jonkunlaisia vastauksia!!