Kaikkea en tuonne julkiseen blogiini voi kirjoittaa, SE seuraa sitä silmät kiiluen, odottaen minun kirjoittavan jotakin "väärin" jostain asiasta. Saan siitä sitten kuulla SEN mielipiteen. No, ei nyt hetkeen ole ollut mitään valittamista, mutta esimerkiksi viime syksynä olisi pitänyt muistaa korostaa sitä asiaa, että SE auttoi hunajien linkoamisessa.
Sen takia saatan sinne kirjoitella jotain ihan hämäriä juttuja  :)

Asiasta toiseen, kuulin tässä taannoin, että SE oli vaatinut kavereitaan kertomaan SILLE, jos näkevät minut jossain "ulkona". Siis viime kesän eroamisen jälkeen. Yksi kaverinsa oli todennut, että ei sitten ihan varmasti kerro!! Hyvä J.!!
Enkä ole tuosta asiasta yhtään yllättynyt! Ihmettelisin, jos ei olisi vaatinut.
Se on itseasiassa minulle ihan yhdentekevää. Ja varmasti joku minut on jossain tansseissa tai ravintolassa nähnyt, mutta kukaan ei ole SILLE kertonut, koska SE ei ole puhunut minulle mitään.

Vielä yksi juttu..
Toka vanhin muuttaa avomiehensä ja koiriensa kanssa meille viikon päästä (väliaikaisesti). Ostivat paritalon puolikkaan, joka ei ole ihan vielä valmis. Pitäisi kyllä valmistua viimeistään huhtikuun puoliväliin mennessä..  Että luvassa säpinää ja huutoa ja riitoja. Myös varmaankin siivousapua ja puidenkanto-apua.
Toka vanhin on siis raskaana, ja la on syyskuussa. On ollut kipeänä ja pahoinvoivana nyt alkuraskauden, joten ei ole pystynyt täällä auttamaan. Opiskelee siellä ammattikorkeassa, on työharjoittelussa täällä meidän kylällä. Tekee myös tuurauksia siellä. Avomiehensä on vakituisessa vuorotyössä.
Tämä lapsi on eniten minun kaltaiseni. Kovapäinen ja omaehtoinen :) 
Kyllä me kuulkaa tappelimme hänen asuessaan kotona...  Ja vielä nytkin, jos hän on täällä kauemman aikaa. Mitenkähän pärjätään kaksi viikkoa, huoh.  Ehdotin, että he maksavat ruokarahan ja minä teen ruoat, kun kerran olen "vain" kotona. Ei sovi.
Saa nähdä sitten mistä kaikista asioista saamme riidan aikaan. Meillä on niin monesta asiasta erilaiset näkemykset, eikä hän arvosta/ymmärrä/halua ymmärtää minun kantaani.

Enkä minä hänen...


PS. Kyllä tuo kamera-asia ottaa pahemman kerran päähän!! Tänään olisin ehdottomasti tarvinnut kameraa, mutta en löytänyt sitä mistään. Illalla se löytyi, kun oli jo liian myöhäistä. Mutta se tässä vit.. potuttaa, että kaikki pitää olla piilossa ja/tai lukkojen takana. Nykyään on taas alkanut hävitä rahaakin...
Kamera siis oli minun (liian hyvin) piilottamani tällä kertaa.