PaulaH otti ja haastoi minut kertomaan 7 faktaa minusta. En haasta tälläkään kertaa ketään, haasteen saa toki napata täältä, jos haluaa. Olen tähän meemiin vastannut siis myös julkisessa blogissani.

1.Olen todella onnellinen, minun elämässäni on kaikki asiat nyt paremmin kuin hyvin. Minulta ei puutu yhtään mitään, minulla on kaikki (ja enemmänkin) mitä toivoa saattaa!

2. Olen ollut ns. ei-toivottu lapsi. Äitini oli kahden pienen lapsen leski-äiti, kun isäni alkoi häntä riiaamaan ja minä sain alkuni. Asian olen kuullut aikuisena, se ei tunnu miltään. Siis en ole vaipunut asian takia epätoivoon. Koen silti saaneeni rakkautta kotona. Äidiltäni.

3. En juurikaan pidä isästäni. Välttämätön paha, kun käyn kotipuolessa.

4. Olen asunut elämäni ensimmäiset 16v. ihan Venäjän rajalla. Noin 5v asuimme paikassa, jonne ei ollut edes autotietä perille. Ei ollut sähköjäkään..

5. Opin uimaan noin 5 vuotiaana, omin päin.

6. Olen entinen karavaanari, ja luopuessani asuntovaunusta joskus v -99, kirjoitin karavaanarin matkapäiväkirjaani "hankkivani asuntoauton sitten joskus mummuna".
Rakastuksellani on tilava asuntoauto...

7. Olen menossa ensi kesänä naimisiin, kolmannen ja viimeisen kerran.