Kirjoitinko jossakin vaiheessa, että minua ei kukaan (prinssi) tule kotoa hakemaan??? Kirjoitinko?
No, nyt juuri tänä iltana eräs mies vuosien takaa soitti.
Tunnemme yhteisten tuttujen kautta, olemme tunteneet, öööh, reilusti yli kymmenen vuoden ajan.
Tai tunnemme ja tunnemme. Olemme joskus jutelleet, emme sen kummemmin tunne toisiamme.
Tämä mies on, miten sanoisin, hyvin kiinnostava...
Tiedän, että hän on eronnut, on lapsiakin. On minua jonkun verran vanhempi.
Oli tietoinen erosta. Ollut heti viime kesänä. On ollut kiinnostunut minusta aina. Sen tiesin, olemme kyllä flirttailleet..
Apua, mitä mä teen????

Niin, en minä tämän enempää paljasta. Oli vaan pakko kertoa!

Että hymyilee se elämä minullekin!!

Kävin tänään uudestaan siellä lääkärissä. Sain uudet, vahvemmat lääkkeet. Tuntuvat ainakin vielä auttavan hyvin. Jos selkä on kahden viikon päästä vielä kipeä, niin sitten kuvauksiin ja ja ja. En tiedä sitten. Leikkauspöydälle??
Onneksi en sitten ottanut lopputiliä sieltä töistäni. Jos vaikka tämä selkä ei koskaan tulisi kuntoon. Tai jotain.
Laitoin hakupaperit siihen yhteen aiemmin mainitsemaani työpaikkaan, muttei sieltä sitten kuulunut mitään. Hyvä, olisikin ollut kamalaa joutua heti sairaslomalle. Nyt en uskalla mihinkään hakeakaan.

Mutta siis hei, mitä mä sen miehen kanssa teen??

Yks juttu vielä:
Laturi löytyi!!!
Se oli murkun vaatekaapissa... Löytyi juuri ennen hiihtolomalle lähtöä. Ja kyllä, minä pengoin lapsen kaappia. Teen sitä usein, koska useimmat kadonneet tavarat löytyvät murkun laatikoista/kaapista jne. Tänään löysin yhdet sakset, mittanauhani (käsityölaatikostani), huulipunani ja mitähän kaikkea. Olin vain etsimässä ilmastointiteippiä ja juuri sitä en löytänyt :)