Elämä on ollut aika tasaista. Arki sujuu paremmin ja paremmin.
Miehiä en ole katsellutkaan. Tansseissakaan en ole ehtinyt käydä! Ensi vuonna sitten. Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla olisi miehelle edes aikaa!?!?
Talkkaria tarvitsisin kyllä.. Olisi niin kiva sanoa jollekin, että voi kulta, vaihtaisitko tuon loisteputken tai korjaisitko vuotavan wc-pöntön.
Tai aamuyöstä pökätä toista kylkeen ja sanoa, kuulepas kultaseni, sulake on palanut, voisitko millään käväistä vaihtamassa...
Näitä juttuja täällä olen viime aikoina tehnyt itse. Siis en pyytänyt ketään kultaa apuun, vaan ihan itte hoitanut talkkarin hommia.

Ja kamerasta.. Olen 99% varma, että murkku on sen taas vienyt. Olen todella raivoissani. Rikosilmoituksesta vihjailu ei ainakaan vielä auttanut.

Kuka auttaisi? Soittaisi lapselle poliisina esiintyen?? Maksan puh.kulut..
Jos joku vieras "poliisi-aikuinen" saisi puhuttua järkeä tuolle lapselle.
Pelkään, että tuo tavaroiden "lainaaminen" pahenee. Joku aika sitten lapsi jäi kiinni myymälävarkaudesta, mutta kaupasta EI otettu yhteyttä kouluun, vain minulle ilmoitettiin. Eivät halua suututtaa vanhempia, vaan haluavat hoitaa asian vain näin vanhempien kanssa. (Vanhemmat ovat MAKSAVIA asiakkaita, kauppa ei kuulu mihinkään ketjuun.)
Silloin minusta oli ihan fiksu periaate (se oli ennen kuin minulle adhd:n mahdollisuus selvisi). Mutta nyt tuntui, että oli vika tikki. Siihen olisi pitänyt puuttua paremmin.

Siis nyt ilmoittautukaa ihmiset, joilla on auktoriteettia!
Lapsi ei taatusti edes sano mitään vastaan, kun joku "poliisi" soittaa. Yleisin vastaus vieraiden kanssa jutellessa on "en tiiä". Kysyttiin mitä vain...